Gladiator UTV 550 EFI
Katalogový kód výrobku:
Popis
Zcela nové moderní a cenově nesmírně atraktivní plně pracovní 4x4 UTV. Špičková profesionální nákladní čtyřkolka nejen pro všechny farmáře, lesníky či dřevorubce! Osvědčená technika, luxusní design a maximální pracovní využití.
Základem stroje Gladiator UTV je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je zcela nový, vysoce spolehlivý a úsporný jednoválcový motor o obsahu 500 ccm s EFI plněním Bosch a vysokém točivém momentu 46 Nm. Špičkový kanadský variator CV Tech, větší točivý moment a absence spojky má za následek i výrazně rychlejší nástup akcelerace a tak je Gladiator UTV 550 dokonce silnější než původní "šestistovka" UTV 630! Jasné pracovní zařazení stroje podporuje také skvělá motorová brzda.
4x4 s uzávěrkou, obrovská světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, elegantní 14” plechová kola, víceplátnové odolné pneu, prostorná sklopná korba s praktickými oky, naviják 3500 lbs (volitelně), bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo, plastová střecha a přední sklo (volitelně), boční dveře, bezpečnostní pásy – to jsou další atributy, které z Gladiatora UTV 550 EFI dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!
Specifikace
|
|
Technické informace
Kapacity: |
|
Benzinová nádrž: |
26 litru |
Olej motorový: |
- litru |
Délka: |
2980 mm |
Šířka: |
1465 mm |
Výška: |
1850 mm |
Rozvor: |
1830 mm |
Suchá hmotnost: |
560 kg |
Rozměry korby: |
1060 x 760 x 300 mm |
Nosnost korby: |
130 kg |
Systém pohonu: |
|
Převodovka: |
Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: |
Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: |
Odpojitelný |
Přední pneu: |
26x9-14 |
Zadní pneu: |
26x11-14 |
Brzdový systém: |
|
Brzdy přední: |
Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: |
Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: |
Ano |
Odpružení: |
|
Přední: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: |
|
Typ motoru: |
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: |
14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) |
28 kW(38k)/6800 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) |
46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: |
91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: |
495 cm3 |
Startování: |
Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: |
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: |
S mokrou skříní |
Plnění motoru: |
Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: |
ECU Bosch |
Palivo: |
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS): +20.000,- (SK +750,. EUR)
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Čelní plexisklo: +5.000,-
14¨Alu kola: +9.000,-
Dostupné barvy: černá, stříbrná (+1.000,-)
Paket Snowblaster - příplatek 12.000,- za radlici a špičkové rukavice Mechanix.
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.