Gladiator UTV 830 EFI EX
Katalogový kód výrobku:
Popis
Maximum bez kompromisů a bez limitů za fantastickou cenu? Zcela nový dvouválcový Gladiator UTV 830 EFI EX je nyní připraven pro všechny druhy těžké práce!
Konec roku 2014 přinesl na nejsilnějším UTV od CF Mota, Gladiatoru UTV 830 EFI EX V-Twin, drobné úpravy. Stroj, který značně rozdmýchal stojaté vody strojů kategorie side by side přichází do roku 2015 mj. rozšířený o celých 35 cm a tím pádem je ještě stabilnější! Z modelu Gladiator X8 převzatý osvědčený dvouválcový motor o obsahu 800 ccm se vstřikováním Delphi společně se zcela novu konstrukcí rámu, který je dimenzován na veškeré druhy práce, udělá z tohoto UTV i fantastického společníka na sportovní projížďky. Tento extrémně odolný stroj, určený převážně pro profesionální práci, vám umožní mnoho činností, které jste dosud nezvládli. Pokud chcete přepravovat těžké náklady v extrémním terénu, táhnout nákladní vozíky, dopravovat osoby, shrnovat sníh, prostě pokud chcete překračovat všechny bežné limity, je Gladiator UTV 830 EFI EX tím pravým strojem pro vás! Gladiator UTV 830 EFI EX má zcela nový odolný a pečlivě zkonstruovaný podvozek s mohutným dimenzováním všech partií, které plně vychází z osvědčených modelů předchozích generací čtyřkolek a UTV řady Gladiator! Díky své příznivé ceně, která nemá ve své kategorii absolutně žádnou konkurenci, dokáže Gladiator UTV 830 EFI EX oslovit kromě profesionálů i farmáře, zahrádkáře, či chalupáře, pro které je vysoká kvalita a dostupná cena rozhodujícím kritériem!
Základem stroje Gladiator UTV je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je osvědčený a velmi spolehlivý dvouválcový motor o obsahu 800 ccm, jehož odolnost a životnost byla prověřena v mnoha extrémních závodech a expedicích v modelu Gladiator X8 EFI. Veškeré převody jsou pomocí kardanových hřídelí a poloos a koncipovány jsou jako maximálně bezúdržbové.
Mohutná a prostorná korba Gladiatora UTV 830 EFI EX, jejíž konstrukce je kombinací kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu a oceli, je sklopná a jištěná hydraulickými tlumiči a samozřejmě má také otevírací masivní zadní čelo. Rozlehlá ložná plocha je vybavena i oky na uchycení nákladu.
Nový Gladiator UTV 830 EFI EX je vybaven homologovaným tažným zařízením s elektrickou zásuvkou!
Kabina automobilového typu je vybavena snadno udržovatelnými ergonomickými sedačkami ze syntetické omyvatelné kůže, robustním ochranným ocelovým rámem s integrovanými bezpečnostními pásy a kompletní výbavou pro snadné ovládání stroje. Ve výbavě kabiny nechybí praktické dálkové ovládání k navijáku či několik odkládacích ploch včetně umazykatelné skříňky u spolujezdce. K dokonalosti a komfortu kabiny je k dispozici plastová střecha, přední sklo, boční dveře, bezpečnostní pásy a mnoho dalších užitečných doplňků, které z Gladiatora UTV 830 EFI EX činí mimořádně praktického a pohodlného pomocníka.
63 koní, 72 Nm kroutícího momentu, 4x4 s uzávěrkou, obrovská světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, naviják 3500 lbs, litá 14” kola, 6-plátnové odolné pneu, bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo – to jsou další vlastnosti, které z Gladiatora UTV 830 EFI EX dělaji nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!
Gladiator UTV 830 EFI EX je homologován pro silniční provoz jako dvoumístné vozidlo pro řidičské oprávnění skupiny B1 (automobil). Jako tradičně je u strojů řady Gladiator exkluzivní tříletá záruka na celý stroj a také doživotní tovární záruka na rám stroje.
Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.
**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.
Specifikace
Benzinová nádrž: | 26 litru |
Olej motorový: | -- litru |
Délka: | 2980 mm |
Šířka: | 1465 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1830 mm |
Suchá hmotnost: | 560 kg |
Rozměry korby: | 1060 x 760 x 300 mm |
Nosnost korby: | 130 kg |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 26x9-14 |
Zadní pneu: | 26x11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 46 kW(63k)/6700 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 72 Nm/6000 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru: | 800 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA) |
Zapalování: | ECU Delphi |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS): +20.000,- (SK +750,. EUR)
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Čelní plexisklo: +5.000,-
Dostupné barvy: černá, stříbrná (+1.000,-)
Paket Snowblaster - příplatek 12.000,- za radlici a špičkové rukavice Mechanix.
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.