SMC Gladiator 720 Sport EFI
Katalogový kód výrobku:
Popis
Gladiator jako sportovní 4x4? Ano, díky zcela novému modelu od SMC se řada pracovních čtyřkolek Gladiator rozrostla o první 4x4 sportovně-pracovní model! Agresivní, sportovně laděný design s lehce přimračenými čtyřmi čočkami, dává jasně na zřetel, že tento Gladiator Vám kromě tradičního pracovního nasazení poskytne také spoustu sportovních zážitků a adrenalinové zábavy! Gladiator 720 Sport EFI, novinka pro sezonu 2015, je tu !!!
Gladiator 720 Sport EFI, jak z uvedeného číselného označení vyplývá, konstrukčně vychází z osvědčeného nejsilnějšího taiwanského stroje, Jumba 720 EFI od firmy SMC. Z Jumba si vzal všechny konstrukční prvky, špičkový motor motor 700cc, vyvinutý v hi-tech institutu ITRI, elektronické vstřikování DELPHI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročněšjím terénu! Vzhledem ke sportovnímu ražení je nový Gladiator 720 Sport EFI výrazně odlehčen o masivní nosiče a rámy, čímž se značně snížila hmotnost a jízdní vlastnosti se ještě vice posunuly do oblasti maximální čitelnosti a lehkosti. Ostře řezané rysy stroje se sportovním tvarováním plastů nenechají nikoho na pochybách, že před Vámi stojí stroj určený na cross-country, trial i dlouhé adrenalinové vyjížďky. Ale myslelo se i na pracovní využití, takže v základní ceně je na stroji namontován silný naviják (naviják je v akci za 1,- Kč), homologované tažné zařízení a stylový pevný zadní nosič. Za zvýhodněné ceny se doporučeje zakoupit i velmi praktické rozšiřovací lemy a ochránné blástry na řidítka!
Osvědčená konstrukce podvozku s nezávislým zavěšením všech kol, špičkové stavitelné nitrogenové tlumiče ve verzi DeLuxe, pohon 4x4 s el. uzávěrkou předního diferenciálu, mimořádná světlá výška, skvělý výkonný motor 700 cc - to jsou hlavní trumfy čtyřkolky SMC Gladiator 720 Sport EFI 4x4, nejvýkonnejší sportovně-užitkové čtyřkolky z Taiwanu!??
V Gladiatoru 720 Sport EFI uložený špičkový, a několika lety osvědčený, silný motor, byl vyvinut v taiwanskou vládou podporovaném hi-tech vývojovém institutu ITRI (http://www.itri.org.tw/eng/). Tento mimořádně výkonný a odolný vodou chlazený motor, jehož vývoj stál 1,2 mil EUR, se ve velké míře spoléhá na japonské komponenty (píst - R.W., pístní kroužky - Riken, spojka - Fuji, ložiska - KOYO a NTN, řemen varia - Bando, starter - Shihlin, generator - Shihlin atd.). Modernizací prošlo plnění motoru - karburátor nahradilo spolehlivé americké vstřikování DELPHI a to se podepsalo i na zvýšení výkonu - výsledných 53 koní výkonu a 60 Nm kroutícího momentu znamená, že žádný náklad nebude příliš těžký, žádný kopec moc velký, žádný terén nepokořitelný ...?Svůj výkon přenáší na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.? Gladiator 720 Sport je kompletně odpružen pomocí čtveřice mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen a kvalitních tlumičů s plynulým nastavením tuhosti (verze Standard). Ve verzi DeLuxe je model osazen špičkovými plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči, které svou kvalitu ukazují hlavně při ostřejších jízdách v terénu a při trialových jízdách. Toto naprosto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Tlumiče zahřáté na provozní teplotu skvěle kopírují i těžší terén a je jen na jezdci, jaké nastavení tuhosti o odpružení zvolí. Všechna ramena, vyrobena z prostorové trubkové konstrukce, jsou velmi solidně dimenzovaná pro pracovní i sportovní použití čtyřkolky. Stroj má tedy nejmodernější a zcela nezávislé zavěšení všech kol. Pohon všech kol zajišťují kardanové hřídele (žádný hnací řetěz). Odolné šestiplátnové pneu Duro Powergrip 12" jsou navrženy pro ideální off road trakci a velkou životnost. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.
SMC Gladiator 720 Sport EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Velmi pokročilý a funkcemi nabitý LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi, jako jsou otáčkoměr, teplota vody, napětí akumulátoru atd. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.??Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.?? V nabídce dostupných doplňků naleznete širokou škálu vozíků, sekaček, mulčovačů. Dále jsou k dispozici sněhové radlice, zemědělské sprejery a dlouhá řada dalších užitečných pomocníků pro plné pracovní využití. Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zateplené rukávy na řidítka!
Specifikace
Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
Olej motorový: | -- litru |
Délka: | 2090 mm |
Šířka: | 1230 mm |
Výška: | 1260 mm |
Rozvor: | 1287 mm |
Výška sedla: | 910 mm |
Suchá hmotnost: | 316 kg |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Rychlosti: | Vpřed, vzad a terénní redukce |
Přední pneu: |
25x8-12" Duro Powergrip |
Zadní pneu: |
25x10-12 Duro Powergrip |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení/nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: | 39,5 kW(53k)/6550 ot./min. |
Točivý moment: | 60 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 100 mm x 86 mm |
Komprese: | 9,5:1 |
Objem motoru: | 675 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
Zapalování: | C.D.I. elektronické |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
184.990,- Kč - verze Standard
194.990,- Kč - verze DeLuxe
paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy